Захоплююча гра «Хто хоче стати супер будівельником?»
Швидкість, увага, кмітливість та логіка знадобилися учасникам гри «Хто хоче стати супер будівельником?», яку сьогодні провела викладачка спецдисциплін нашого коледжу. Метою гри було за допомогою питань перевірити глибину знань студентів у розділі «Житлові будівлі». Інтелектуальні ігри, безумовно, розвивають розумові здібності, нестандартне, логічне мислення, спостережливість, сприяють розширенню світогляду, тренують пам’ять студентів, підвищують ерудицію. У процесі їхнього виконання формуються такі якості, як кмітливість, винахідливість, дух суперництва, яскрава емоційність, що приносить студентам радість і насолоду.
Ця гра виникла в США, а згодом її почали проводити в інших країнах. Тільки в кожній – вона по різному називалась. В Україні – «Перший мільйон». Аналогічну гру було проведено в коледжі під назвою «Хто хоче стати супер будівельником?» У грі приймали участь студенти групи 31Бі із назвою команди «ТІ, ЩО В ТИЛУ», яку очолювала Катерина Коськовецька та групи 11Б під назвою «ФОРСАЖ» з капітаном команди Сергієм Лисицею. Для визначення команди, яка розпочне першою гру була використана Брейн-система. Сама гра складалась із шести блоків по 5 запитань в кожному. В цілому 30 запитань. Кожна команда у ході гри мала право на одну підказку 50:50. Якщо відповідь командою була надана без підказки то результат оцінювався в 2 бали, з використанням підказки заробляли 1 бал. Якщо команда давала неправильну відповідь то гра переходила до іншої команди.
За результатами гри перемогу отримала команда «Форсаж», яка була відзначена грамотою. А всі учасники гри отримали невеличкі призи на згадку.
Докладаємо максимум зусиль, аби навчання наших здобувачів освіти було цікавим, різноплановим, змістовним, із використанням сучасних технологій. Суспільству необхідні люди, які мають високий як загальноосвітній, так і професійний рівень підготовки, здатні до вирішення складних соціальних, економічних, науково-технічних питань, які вміють критично мислити. Пізнавальна активність формується у студентів в навчальній діяльності і є необхідною для сучасної молоді.